Winter Pack -varustepaketti AYGO-, Yaris-, Auris-, Corolla-, Avensis-, Verso-, RAV4-, Prius- ja Prius+-malleihin 490€

Winter Pack -varustepaketti AYGO-, Yaris-, Auris-, Corolla-, Avensis-, Verso-, RAV4-, Prius- ja Prius+-malleihin.

Suurimman asiakasedun saat, kun valitset 490 euron hintaisen Winter Packin jo entuudestaan vahvasti varusteltuihin Edition-erikoismalleihin. Tervetuloa koeajamaan esimerkiksi uusi Yaris Launch Edition tai Auris Hybrid Edition -mallit.

Winter Pack -varustepaketti sisältää:

• Talvirengasyhdistelmä kevytmetallivantein
  • Tekstiilimattosarja
  • Tavaratilan suojapohja asennettuna

Toyota Jousto. Parempi tie uuteen autoon.

Auris Touring Sports Hybrid Edition 25 979 € (sis. toimituskulut 600 €) Toyota Jousto -rahoituksella esim. 234 €/kk+ Toyota Huoltosopimus 22,60 €/kk ja Toyota Rahoituskasko 44 €/kk

Tutustu Toyota Jousto -rahoituksen esimerkkilaskelmaan

Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Edition 25 979 € (sis. toimituskulut 600 € + talvirenkaat alumiinivantein).
TOYOTA JOUSTO kk-erä 234 €. Rahoitusaika 48 kk. Kilometrit 40 tkm. Käsiraha 15 % (5000 €). Suurempi viimeinen osamaksuerä/taattu hyvityshinta 11 882 €. Korko 1,95 %. Käsittelymaksu 9 €/kk. Perustamiskustannus 180 €. Todellinen vuosikorko 2,92 %. Luototettava määrä 21 159 €. KSL:n mukainen luottohinta 27883,36.
Edellyttää hyväksytyn luottopäätöksen ja kaskovakuutuksen. Luoton myöntäjä Toyota Finance Finland Oy, Korpivaarantie 1, Vantaa. Toyota Rahoituskasko sisältää liikenne- ja kaskovakuutuksen, jota voi täydentää lisäturvilla. Vakuutuksen myöntää
If Vahinkovakuutusyhtiö Oy.

Tarjous koskee uusia asiakastilauksia ja on voimassa toistaiseksi. Winter Pack -varustepakettietu ei koske autovuokraamokäyttöön tehtäviä tilauksia. Tarjous ei koske Yaris GRMN -mallia.