Nyt tilavaan ja monikäyttöiseen Toyota Versoon Winter Pack 490 €.

Lisäksi saat meiltä rajoitettuun erään Verso Active Edition malleja automaattivaihteiston kampanjahintaan.

Winter Pack -varustepakettitarjous koskee kaikkia Verso-malleja ja sisältää seuraavat varusteet:

• Talvirengasyhdistelmä kevytmetallivantein
  • Tekstiilimattosarja
  • Tavaratilan suojapohja asennettuna

Rajoitettuun erään huippuvarusteltuja Verso 1.8 Valvematic Active Edition -malleja nyt Multidrive S -automaattivaihteisto manuaalin hinnalla. Kampanjahinta 32.628 €.

Valitse Verso Active Edition Multidrive S -malliin vielä Winter Pack -varustepaketti 490 €, niin etusi on jopa 1.300 euroa.

Verso Active Edition -varustelu sisältää muun muassa:

• Toyota Safety Sense turvallisuusvarustelu: Pre-Collision järjestelmä, kaistavahti ja automaattiset kaukovalot
  • 16” kevytmetallivanteet
  • Osanahkaverhoilu
  • Touch with Go -mediakeskus navigoinnilla sisältäen 3 vuoden karttapäivitykset
  • Sadetunnistin
  • Bi-Xenon-ajovalot
  • Takaikkunoiden tummennukset
  • Peruutuskamera
  • Pysäköintitutkat edessä ja takana
  • Bluetooth® handsfree
  • Vakionopeussäädin

Toyota Jousto. Parempi tie uuteen autoon.

Tutustu Toyota Jousto -rahoituksen esimerkkilaskelmaan

Toyota Verso 1.8 Active Edition Multidrive S + Winter Pack: 388 €/kk

TOYOTA VERSO 1.8 ACTIVE EDITION MULTIDRIVE S: 33.717,96 € (sis. toimituskulut 600 €, Winter Pack 490 €). TOYOTA JOUSTO KK-ERÄ: 388 €. Rahoitusaika 48 kk. Kilometrit 60.000 km. Käsiraha 15 % (5.057,69 €). Suurempi viimeinen osamaksuerä/taattu hyvityshinta 13.567 €. Korko 2,95 %. Käsittelymaksu 9 €/kk. Perustamiskustannus 180 €. Todellinen vuosikorko 3,74 %. Luototettava määrä 28.660,27 €. Luoton ja kustannusten yhteismäärä 28.660,27 + 3.129,06 = 31.789,33 €. Edellyttää hyväksytyn luottopäätöksen ja kaskovakuutuksen. Luoton myöntäjä Toyota Finance Finland Oy. Korpivaarantie 1, Vantaa.

Tarjous koskee uusia asiakastilauksia ja on voimassa toistaiseksi. Winter Pack -varustepakettietu ei koske autovuokraamokäyttöön tehtäviä tilauksia.