Uusi Toyota C-HR

Täysin uusi Toyota C-HR nyt meillä!

Täysin uuden Toyota C-HR:n veistokselliset muodot ja saumattomasti kokonaisuuteen yhdistyvä hybriditekniikka muodostavat täydellisen yhdistelmän aktiivisen elämän haasteisiin. Unohda tavallinen ja löydä täydellinen ajamisen flow uuden Toyota C-HR:n ohjaimissa.

Edessäsi on automalli, joka muuttaa käsityksesi crossovereista. Toyota C-HR:ssä veistokselliset muodot yhdistyvät uusimpaan hybriditekniikkaan. Coupemainen profiili kätkee sisäänsä viisiovisen- ja paikkaisen käytännöllisen katumaasturin. Uusi C-HR on luotu nautittavaksi ja sen varustelu on ylellistä. Sisällä kahdeksantuumainen kosketusnäyttö sulautuu osiksi ohjaamon tyyliä, jota voit korostaa sinisillä ja timanttisilla yksityiskohdilla. Autossa on vakiona viimeisimmät Toyota Safety Sense –turvavarusteet ja ajonautintosi viimeistelet JBL Premium –audiojärjestelmällä. Valittavanasi on myös bensaturbomoottori, johon on saatavana AWD-nelivetojärjestelmä.